Es
Capdellà, 12 de setembre de 2016
INICI
DEL NOU CURS ESCOLAR 2016-17.
Estimades
famílies, benvingudes al nou curs escolar. Us donam les següents
informacions que pregam llegiu amb atenció.
Horari
del centre: l'horari de les classes a partir de dia 12 de
setembre serà de 9 a 14h(farem el pati de 11:30 a 12h).
Els i les alumnes d'Educació Infantil de 3 anys tindran un període
d'adaptació acordat amb les famílies.
Entrades
i sortides: els alumnes entraran per la porta d'abaix (davant
l'aparcament) que s'obrirà a les 8:55h i les famílies els
acompanyaran fins la pista de futbol, on faran filera. Els mestres
recolliran el seu grup (a Infantil les famílies podran acompanyar
els infants a l'aula, a Primària, pujaran amb el mestre). La porta
es tancarà a les 9:10h.
Aquelles
famílies que arribin amb retard deixaran el seu fill o filla a la
conserge, qui l'acompanyarà a la seva aula.
La
sortida es farà per la mateixa porta. A Educació Infantil a les
13:50h (pujaran les famílies a cercar l'infant a l'aula) i a
Primària a les 14:00h (els mestres els acompanyaran al pati, on les
famílies podeu entrar a recollirlos).
Material
escolar: la quota de material és de 55 euros anuals a
Primària en concepte d'agenda, fotocòpies, activitats
complementàries, festes, plàstica, material d'aula.... A Infantil
54 euros a 4 i 5 anys i, com a novetat, 55 a 3
anys, perquè empraran la mateixa agenda dos anys seguits. Dins
aquesta agenda hi haurà totes les autoritzacions que han de signar
les famílies.
Aquesta
quota de material, que inclou l'agenda, es pagarà a la conserge
en un sobre amb el nom del nin/a. Després se us entregarà un
rebut i s'entregarà l'agenda directament als infants.
Entrevistes
famílies i tutors/es: durant el curs escolar, el professorat
mantindrà entrevistes amb els pares i les mares de 8.30 a 9.00h
dos dies a la setmana (dilluns i dimecres) amb cita prèvia.
Es
farà una reunió informativa amb totes les
famílies de Primària els següents dies:
Primer
cicle (primer i segon): 14 de setembre (dimecres) a les 8:30h.
Segon
cicle (tercer i quart): 19 de setembre (dilluns) a les 8:30h.
Tercer
cicle (cinquè i sisè): 21 de setembre (dimecres) a les 8:30h.
Horari
de direcció i secretaria: L'horari d'atenció a les famílies de
l'equip directiu serà els dilluns de 9 a 10h i els divendres de 13 a
14h (amb cita prèvia).
Calendari
escolar: el calendari escolar romandrà penjat en el centre a
disposició de les famílies per a qualsevol consulta. Els dies no
lectius triats pel centre es comunicaran una vegada aprovats en
Consell Escolar.
L'alumnat
té l'obligació d'assistir regularment a classe i a arribar amb
puntualitat. S'han de justificar a l'agenda els retards i les
faltes d'assistència diàriament per la persona responsable. En
el cas de faltes de puntualitat o absència reiterades, s'iniciarà
el protocol d'absentisme en coordinació amb l'equip d'orientació
del centre.
Menjador
escolar: El funcionament del menjador escolar es farà de la
següent forma: a les 9:00h, a la porta d'entrada d'abaix,
s'apuntaran les famílies (directament a la conserge), però no
pagaran en aquell moment. El pagament es realitzarà
cada dia, l'horabaixa, de 15 a 16:30h. En el cas dels usuaris
fixos, s'ha d'omplir i signar el full d'inscripció de menjador. El
menjador es pot abonar per mensualitats o per “tiquets” diaris.
Activitats
extraescolars: estan per determinar i començaran en octubre.
Blog:
Us recordam que disposam d'un blog on anirem penjant diferents
informacions del vostre interès.
ceipgalatzo.blogspot.com.es
Tauler
d'anuncis: us pregam anigueu consultant el tauler d'anuncis
exterior on anirem penjant les circulars i d'altres informacions
generals (adscripció del professorat, horari direcció i secretaria,
calendari escolar...).
Per
qualsevol dubte quedam a la vostra disposició. L'equip directiu.
Es
Capdellà, 12 de septiembre de 2016
INICIO DEL NUEVO CURSO
ESCOLAR 201617.
Apreciadas
familias, bienvenidas al nuevo curso escolar. Les damos las
siguientes informaciones que rogamos lean con atención.
Horario
del centro: el horario de las clases a partir del 12 de
septiembre será de 9 a 14h (haremos el patio de 11:30 a
12h). Los alumnos/as de Educación Infantil de 3 años tendrán
un periodo de adaptación acordado con las familias.
Entradas
y salidas: Los alumnos entrarán por la puerta de abajo, que se
abrirá a las 8:55 h y las familias los acompañarán hasta el patio,
donde harán fila. Los maestros recogerán a su grupo (en Infantil
las familias podrán acompañar a los niños a su aula, en Primaria,
subirán con el profesor/a). La puerta se cerrará a las
9:10h.
Aquellas
familias que lleguen con retraso dejarán a su hijo a la conserje,
quien los acompañara a clase. La salida se hará por la misma
puerta. En Educación Infantil a las 13:50 h (subirán las familias a
buscar al niño) y Primaria a las 14:00 h (los maestros/as los
acompañarán al patio, donde las familias podrán entrar a
buscarlos).
Material
escolar: la cuota de material es de 55 euros anuales en
Primaria en concepto de agenda, fotocopias, actividades
complementarias, fiestas, plástica, material de aula... En Infantil
54 euros en 4 y 5 años y como novedad, 55
en 3 años, ya que usarán la misma agenda dos años seguidos
Las familias numerosas con dos o más niños/a escolarizados en este
centro pagarán por un niño/a menos. En esta agenda estarán todas
las autorizaciones que deben firmar las familias.
La
cuota de material y la agenda se pagará a la conserje en un
sobre con el nombre del niño/a. Después se les entregará un
recibo y se entregará la agenda al niño/a directamente.
Entrevistas
famílias y tutores/as: durante el curso escolar, el profesorado
mantendrá entrevistas con los padres y les madres de 8.30 a 9.00h
dos días a la semana (lunes y miércoles) con cita previa.
Se
hará una reunión informativa con todas las
familias de Educación Primaria los siguientes días:
Primer
ciclo (primero y segundo): 14 de septiembre (miércoles) a las 8:30h.
Segundo
Ciclo (tercero y cuarto): 19 de septiembre (lunes) a las 8:30h.
Tercer ciclo (quinto y sexto): 21 de septiembre (miércoles) a las
8:30h.
Horario
de dirección y secretaria: El horario de atención a las
familias del equipo directivo será los lunes de 9 a 10h y los
viernes de 13 a 14h (con cita previa).
Calendario
escolar: el calendario escolar estará colgado en el centro a
disposición de las familias para cualquier consulta. Los díes no
lectivos del centro se comunicarán una vez aprobados en Consejo
Escolar. El alumnado tiene la obligación de asistir regularmente
a clase y llegar con puntualidad. Se deben justificar en la
agenda los retrasos y las faltas de asistencia por la persona
responsable. En el caso de faltas de puntualidad o ausencias
reiteradas, se iniciará el protocolo de absentismo en coordinación
con el equipo de orientación del centro.
Comedor
escolar: El funcionamento del comedor escolar se hará de la
seguiente forma: a las 9:00h, en la puerta de entrada de abajo, se
apuntarán las familias (directamente a la conserje), pero no
pagarán en ese momento. El pago se efectuará
cada dia, por la tarde, de 15 a 16:30h. En el caso de los
usuarios fijos, se tiene que rellenar y firmar la hoja de inscripción
de comedor a la conserje. El comedor se puede abonar por
mensualidades o por “tickets” diarios.
Actividades
extraescolares: están por determinar y comenzarán en octubre.
Blog:
Les recordamos que disponemos de un blog donde iremos colgando
diferentes informaciones de su interés: ceipgalatzo.blogspot.com.es
Tablón
de anuncios: Rogamos vayan consultando el tablón de anuncios
exterior donde iremos colgando las circulares y otras informaciones
generales (adscripción del profesorado, horario de dirección y
secretaria, calendario escolar...).
Para
cualquier duda quedamos a su disposición. El equipo directivo
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada