C/ Església, 44
07196 Es Capdellà
Telef./Fax: 971233167
Email:ceipgalatzo@educaib.eu
ceipgalatzo.blogspot.com.es
Benvolgudes famílies,
El Servei de Benestar Social de l'Ajuntament de Calvià convoca ajudes dirigides a cobrir les despeses relacionades amb l'inici del curs escolar 2018-2019.
El termini per a presentar les sol·licituds és del 18 de juny al 13 de juliol i s'han d'entregar a l'Ajuntament..
Seran beneficiàries de les ajudes les unitats familiars que compleixin els següents REQUISITS:
1. El/la sol·licitant i l'alumnat hauran de ser residents i estar empadronats en el municipi amb una antiguitat mínima de dia 1 de gener de 2018.
2. L'alumnat haurà d'estar matriculat en un centre públic d'educació primària o d'educació secundària obligatòria.
3. El/la sol·licitant haurà d'estar al corrent en el compliment d'obligacions tributàries estatals, autonòmiques i amb l'Ajuntament de Calvià
4. La unitat familiar no pot superar els següents límits d'ingressos en l'exercici fiscal de l'any 2017 (calculat el rendiment net de la base
imposable general):
- Famílies de 2 membres ........................ 16.325,00 €
- Famílies de 3 membres ........................ 21.222,00 €
- Famílies de 4 membres ........................ 25.467,00 €
- Famílies de 5 membres ........................ 28.014,00 €
- Famílies de 6 membres ........................ 30.814,00 €
- Famílies de 7 i més membres ............... 33.950,00 €
En els casos en els quals el rendiment net de l'estalvi sigui igual o superior a 250 € es denegarà la sol·licitud d'ajuda.
Es consideren unitat familiar convivent per al còmput d'ingressos la integrada per als pares/mares o tutors/es legals i els/les fills/as, així com els/les menors a càrrec en acolliment familiar, degudament acreditat:
En els casos de separació matrimonial, divorci o separació de fet, es tendrà en compte el que dictamini la sentència judicial i/o conveni
regulador ratificat judicialment en la circumstància relativa a qui ostenta la guarda i custòdia, als efectes del còmput d'ingressos.
La DOCUMENTACIÓ a presentar és la següent:
1. Model de sol·licitud correctament emplenat (Annex 1). Es trobarà a disposició dels/les sol·licitants en els registres municipals i en el web municipal.
2. El/la sol·licitant s'ha d'acreditar mitjançant el DNI en vigor. En cas de persones estrangeres, s’ha d’acreditar mitjançant el NIE. En cas de no disposar de NIE, s’ha d’acreditar mitjançant el passaport.
3. Quan la persona sol·licitant de l'ajuda sigui el tutor/a legal ha de presentar el document que ho acrediti.
4. Llibre de família.
5. Declaració d'IRPF de l'exercici 2017 de tots els membres de la unitat familiar. En els casos de separació amb règim de guarda i custòdia amb sentència judicial:
a) Si només la té un dels progenitors, la documentació sobre ingressos serà la referida a aquest.
b) Si la tenen de forma compartida els dos progenitors, la documentació serà la referida a tots dos.
6. Si escau, declaració jurada de traducció del contingut de la sentència de divorci/separació a una de les llengües oficials de la Comunitat Autonoma de les Illes Balears (Annex 2).
7. Si l'alumne participarà en el programa de reciclatge del curs 2018/19, haurà de presentar un document segellat pel centre escolar en el qual així s'indiqui.
Per qualsevol dubte o aclariment, quedam a la seva disposició.
Salutacions,
l'equip directiu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada