|
C/
Església, 44
07196 Es CapdellàTelef./Fax: 971233167Email:ceipgalatzo@educaib.eu
ceipgalatzo.blogspot.com.es
|
Es
Capdellà, 11 de setembre de 2019
INICI
DEL NOU CURS ESCOLAR 2019-20.
Estimades
famílies, benvingudes al nou curs escolar. Us donam les següents
informacions que pregam llegiu amb atenció.
Horari
del centre:
l'horari de les classes a partir de dia 11 de setembre serà de 9
a 14h.
Els i les alumnes d'Educació Infantil de 3 anys tindran un període
d'adaptació acordat amb les famílies.
Entrades
i sortides:
els alumnes entraran per la porta de baix (davant l'aparcament) que
s'obrirà a les 8:55h i les famílies els acompanyaran fins la pista
de futbol, on faran filera. Els mestres recolliran el seu grup (a
Infantil les famílies podran acompanyar els infants a l'aula, a
Primària, pujaran amb el mestre). La porta es tancarà a les 9:10h.
Aquelles
famílies que arribin
amb retard deixaran el seu fill o filla a la conserge,
qui l'acompanyarà a la seva aula.
La
sortida es farà per la mateixa porta. A Educació Infantil a les
13:50h (pujaran les famílies a cercar l'infant a l'aula) i a
Primària a les 14:00h (els mestres els acompanyaran al pati, on les
famílies podeu entrar a recollir-los).
Us
recordam que, els familiars dels infants han d'aparcar a l'aparcament
de baix i que, per seguretat, el de dalt, és d'ús exclusiu del
personal del centre.
Material
escolar:
la quota de material és de 55
euros
anuals a Primària
en concepte d'agenda, fotocòpies, activitats complementàries,
festes, plàstica, material d'aula... A Infantil,
la quota de material és de 90 euros. Els infants de 3 anys pagaran 5
euros d'agenda
perquè
utilitzen la mateixa dos anys
(4
anys no l'han de comprar perquè ja la tenen del curs passat)
i
4 euros a 5 anys. Les famílies nombroses amb dos o més nins/es
escolaritzats a aquest centre pagaran per un nin/a menys. Dins
aquesta agenda hi haurà totes les autoritzacions que han de signar
les famílies.
Aquesta
quota de material, que inclou l'agenda, es pagarà
a la conserge
en un sobre
amb el nom del nin/a.
Després se us entregarà un rebut i s'entregarà l'agenda
directament als infants.
Entrevistes
famílies i tutors/es:
durant el curs escolar, el professorat mantindrà entrevistes amb els
pares i les mares de 8.30
a 9.00h dos
dies a la setmana (dilluns
i dimecres) amb cita prèvia.
Es
farà una reunió
informativa
amb
totes les famílies de Primària els següents dies:
1r
: 10 de setembre a les 10h (dimarts)
2n:
10 de setembre a les 10h (dimarts)
3r
i 4t: 18 de setembre a les 8:30h (dimecres)
5è
i 6è: 23 de setembre a les 8:30h (dilluns)
Horari
de direcció i secretaria:
Horari de direcció: dilluns de 13.05 a 14h (cita prèvia)
divendres
9:00 a 9:50h de (cita prèvia)
Horari
de secretaria: dimarts de 9:00 a 9:50h (cita prèvia)
divendres
de 9:00 a 9:50h (cita prèvia)
Calendari
escolar:
el calendari escolar romandrà penjat en el centre a disposició de
les famílies per a qualsevol consulta. Els dies no lectius triats
pel centre es comunicaran una vegada aprovats en Consell Escolar.
L'alumnat
té l'obligació d'assistir regularment a classe i a arribar amb
puntualitat.
S'han de justificar
a l'agenda els retards i les faltes d'assistència diàriament
per la persona responsable. En el cas de faltes de puntualitat o
absència reiterades, s'iniciarà el protocol d'absentisme en
coordinació amb l'equip d'orientació del centre.
Menjador
escolar:
El funcionament del menjador escolar serà el següent: a
les 9:00h, a la porta d'entrada de baix (dimarts i dijous) o al
gimnàs (dilluns, dimecres i divendres), s'apuntaran les famílies
(el
pagament es farà els dilluns, dimecres i divendres).El
menjador es pot abonar per mensualitats o a diari.
Activitats
extraescolars:
estan per determinar i començaran en octubre.
Blog:
Us recordam que disposam d'un blog on anirem penjant diferents
informacions del vostre interès. ceipgalatzo.blogspot.com
Tauler
d'anuncis:
us pregam anigueu consultant el tauler d'anuncis exterior on anirem
penjant les circulars i d'altres informacions generals (adscripció
del professorat, horari direcció i secretaria, calendari
escolar...).
Per
qualsevol dubte quedam a la vostra disposició.
L'equip
directiu.
|
C/
Església, 44
07196 Es CapdellàTelef./Fax: 971233167Email:ceipgalatzo@educaib.eu
ceipgalatzo.blogspot.com.es
|
Es
Capdellà, 11 de septiembre de 2019
INICIO
DEL NUEVO CURSO ESCOLAR 2019-20.
Apreciadas
familias, bienvenidas al nuevo curso escolar. Les damos las
siguientes informaciones que rogamos lean con atención.
Horario
del centro:
el horario de las clases a partir del 11 de septiembre será de 9
a 14h.
Los alumnos/as de Educación Infantil de 3 años tendrán un periodo
de adaptación acordado con las familias.
Entradas
y salidas:
los
alumnos entrarán por la puerta de abajo, que se abrirá a las 8:55h
y las familias los acompañarán hasta el patio, donde harán fila.
Los maestros recogerán a su grupo (en Infantil las familias podrán
acompañar a los niños a su aula, en Primaria, subirán con el
profesor/a). La puerta se cerrará a las 9:10h.
Aquellas familias que lleguen con retraso dejarán a su hijo a la conserje, quien los acompañara a clase.
La salida se hará por la misma puerta. En Educación Infantil a las 13:50h (subirán las familias a buscar al niño) y Primaria a las 14:00h (los maestros/as los acompañarán al patio, donde las familias podrán entrar a buscarlos).
Aquellas familias que lleguen con retraso dejarán a su hijo a la conserje, quien los acompañara a clase.
La salida se hará por la misma puerta. En Educación Infantil a las 13:50h (subirán las familias a buscar al niño) y Primaria a las 14:00h (los maestros/as los acompañarán al patio, donde las familias podrán entrar a buscarlos).
Les
recordamos que, los familiares de los niños/as tienen que aparcar en
el aparcamiento
de abajo y que, por seguridad, el de arriba, es de uso exclusivo del
personal del centro.
Material
escolar:
la cuota de material es de 55
euros
anuales en Primaria en concepto de agenda, fotocopias, actividades
complementarias, fiestas, plástica, material de aula... En Infantil,
la cuota de material es de 90 euros. Los niños y niñas de 3 años
pagarán 5 euros de agenda
porque
utilizarán la misma dos años
(4
años no deben comprar agenda porque ya la tienen del curso pasado)
y
4 euros en 5 años. Las familias numerosas con dos o más niños/a
escolarizados en este centro pagarán por un niño/a menos. En esta
agenda estarán todas las autorizaciones que deben firmar las
familias.
La
cuota de material y la agenda se pagará
a la conserje
en un sobre
con el nombre del niño/a.
Después se les entregará un recibo y se entregará la agenda al
niño/a directamente.
Entrevistas
famílias y tutores/as:
durante el curso escolar, el profesorado mantendrá entrevistas con
los padres y las madres de 8.30
a 9.00h
dos días a la semana (lunes
y miércoles) con cita previa.
Se
hará una reunión
informativa
con
todas las familias de
Educación
Primaria los siguientes días:
Primero
: 10 de septiembre a las 10h (martes)
Segundo:
10 de septiembre a las 10h (martes)
Tercero
y cuarto: 18 de septiembre a las 8:30h (miércoles)
Quinto
y sexto: 23 de septiembre a las 8:30h (miércoles)
Horario
de dirección y secretaria:
El horario de atención a las familias del equipo directivo será:
Dirección:
lunes de 13:05 a 14h (con cita previa) y viernes de 9 a 9:50h (con
cita previa)
Secretaria:
martes de 9 a 9:50h (con cita previa) y viernes de 9 a 9:50h (con
cita previa)
Calendario
escolar:
el calendario escolar estará colgado en el centro a disposición de
las familias para cualquier consulta. Los díes no lectivos del
centro se comunicarán una vez aprobados en Consejo Escolar.
El
alumnado tiene la obligación de asistir regularmente a clase y
llegar con puntualidad.
Se deben justificar
en la agenda los retrasos y las faltas de asistencia por la persona
responsable. En
el caso de faltas de puntualidad o ausencias reiteradas, se iniciará
el protocolo de absentismo en coordinación con el equipo de
orientación del centro.
Comedor
escolar:
El funcionamento del comedor escolar será el siguiente: a
las 9:00h, en la puerta de entrada de abajo (martes y jueves) o en el
gimnasio (lunes, miércoles y viernes), se apuntarán las familias
(el
pago se realizará los lunes, miércoles y viernes).
El comedor se puede abonar por mensualidades o a diario.
Actividades
extraescolares:
están por determinar y comenzarán en octubre.
Blog:
les recordamos que disponemos de un blog donde iremos colgando
diferentes informaciones de su interés: ceipgalatzo.blogspot.com
Tablón
de anuncios:
Rogamos vayan consultando el tablón de anuncios exterior donde
iremos colgando las circulares y otras informaciones generales
(adscripción del profesorado, horario de dirección y secretaria,
calendario escolar...).
Para
cualquier duda quedamos a su disposición.
El
equipo directivo
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada